Showing posts with label bestie. Show all posts
Showing posts with label bestie. Show all posts

Monday, November 1, 2010

Hari Ku Di Syurga Ep. 2.

Salam n izz nak minta ampun sangat2 sbb dah lama xupdate blog ni…really2 neglected this blog.  Tis few day izz busy doing research for my future project (ni top secret nye project…shhh!) so mmg xsmpt lah nak pegang keyboard smua…(sedangkan mmg malas nak tekan papan huruf2 tu smua)

Opps! dah ke laut plak izz story telling nie…back to the topic, ni sambungan from previous post (Hari Ku Di Syurga Ep. 1) Izz sempat story smpi hari sabtu je kan aritu so check out the rest of my day in JOHOR:

Ahad

  1. Going to SUB building to order a photoshot for convocation day. (dgn Lala)
  2. Siap2 tok ke open house. (pinjam baju meknor)
  3. 1st house was rumah cousin jiemah (sgt cute tat boy)
  4. 2nd house was Alya house at ????
  5. Afta tat send back makcik’s car to her house (apiz, lala, jiemah & ilah accompany me)
  6. Gossiping wit the gurl till midnight!!! (awesome gurlz)

semuaketot, jiemah, isti and lala

melala 

lala and me

Isnin

  1. Ok hari isnin ni sgt boring coz all of them has studio for the whole day n i’m alone in meknor’s room. (owh gasping for fun!!!)
  2. So today Izz just ironing baju kurung and jubah for convocation also wash my clothes and meknor clothes (meknor u have to thanks me..:)
  3. Also watch movies with lala and dian at isti room (wayang free lah)

Selase

  1. Its my CONVOCATION DAY!!!
  2. Texting my mum to make sure they come early for the photoshot.
  3. Mandi and grooming time!
  4. WARRGGHHHH! its late and my family waiting for me outside (kene bebel wit my mum)
  5. Afta the photoshot wit my family we grab something for lunch.
  6. Doing my solat and make up time.
  7. Photographing wit my friends while waiting for our turn to walk in the hall.
  8. OH YEAH! my name is on the screen and I get my DIPLOMA certificate. (did i mention tat i cried doing this ceremony)
  9. Picture time wit all my freinds and family. (luv it)
  10. Balik to real life again. (and tat mean MELAKA) *sigh*

DSC06756me wit family

DSCN1176  me wit isti and lala

Wednesday, April 7, 2010

LUNCH

see MOHD. FADZLI, one jelatek, car, LUNCH, wangsa walk, A&W, drive, utm hostel.

thanks dear!




*p/s : dont forget to call me for lunch again. ~wink~

Bestie, Couzie, Brother!

salam & hello to allz!
tis 2 days izzy gayut2 wit my bestie merangkap my couzie MOHD FADZLI! wat izzy can say is when izzy bergabung wit fadzli of coz havoc...huhuhu...we talk bout evrything like tmrw is d'end of d'day! it was bout 2-3hours chatting wit him evrytime! we will fight, laugh, laugh and laugh all day long if we meet. it is totally fun when izzy wit him! love u fadzli!

we close since izzy baby lg...gitu lah die nye rapatkan...mase zmn kanak2 dlu fadzli will be my horse and izzy akn tunggang die. i have tat pic. we both are so cute! kya! easy say, he will be there beside me when izzy need smbody, he will lend his shoulder when izzy cried n he will lend his ears to hear my stories! tats y izzy really love him. but dnt get wrong yah, for me he just my bestie, my couzie and my brother and also my enemy! huhuhu

he alwys tell me to try evrything in this world have & myb some say he give me bad influence but izzy & fadzli dnt care at all yah! he alwy said to me : be a silent bitch not a loud bitch, quiet but have power! n tat wat izzy hold to tis day! today he said smthing useful also : if u have boyfrend one day, dnt let him control ur life, make ur own rule coz he nothing to u, he not ur family for u to obey his words. i will hold to tat words couzie. thx ;P



*p/s : i'm a sosialita but i know how to take care of myself so back off if u think u can play2 wit me!

Friday, December 18, 2009

hangout wit my bestie

pagi2 bilik dah xde ELEKTRIK...dah mcm SAUNA plak...cair kot lemak2 aku smua...uissh br mauk gemuk...dgn malas nye aku bgn basuh baju n concact my bestie topek ajak kluar lps solat jmaat...
lps tu ilah plak call nak join sekaki dgn ktorg kluar...(dlm hati menjerit mahu kluar)...

lps smayang jmaat ktorg pun jmpe kat blok A..ilah n topek nak kluar duit kat ATM,
skali YAYA dtg n tgr~korg nak gi mane~
topek pun~yaya nak tumpang lrt setiawangsa~
ktorg pun dgn slamba nye masuk kreta yaya n BERLEPAS!!!

smpi KLCC ingat nak jln kaki pegi pavi skali ujan lebat giler~damn shit...xpsl2 aku bersila kat lantai nak tunggu ujan reda.~ada pic tp xleh upload~
last2 aku pelu topek n topek peluk ilah...uiiisssh sowie mummy coz i peluk my bestie...

plan nak tgk wayang tp crowded giler time tu so ktorg pun thp perut tgh lapar nie pegi lah cari makanan...semmua fastfood penuh last2 makan kat WENDYS....

TOPEK n ILAH shoping sakan ini hari...
aku just tgk baju2 dgn muke sedih~pt xmasuk lg....huaaaaaaaaa
tp aku sempat gak beli baju 1..~wwaaarrrgggghhhhhh nasib aku malang~
baju yg die bagi tu bkn baju yg aku nak so esok kene pegi lg skali tok tukar...hope blh tukar...
topek plak msg ku kate nak tukar sluar~yes!!! ade geng nak pegi~HAPPY

but overall hari ini mmg B.E.S.H sgtttt!!!
thnks topek n ilah sbb teman ku hari ini...
 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space